Kriminaldødssenteret slipper helvete løs på barn

Politikere som ikke lytter til grasrota er med på å skrinlegge sin egen eksistens!
Forumregler
Her er det samfunnspolitikk som gjelder.

Velkommen til debatten

Administrator BmOnline Forum

UNREAD_POST Di Athena » Man Feb 02, 2026 9:33 pm

Hei, Di-Athena Skjold et skriv som du produserte for noen år siden :D

Di Athena 23.10.2022
Bound
Kjære mennesker over hele verden,
i dag har jeg sjokkerende og forferdelige nyheter.
Criminal Death Center, eller kort sagt CDC, har enstemmig besluttet å massemyrde millioner av vakre, dyrebare, guddommelige og unike barn.
De stemte for å inkludere helsevrak, immunforringelse, påfører hjertesykdom, hjerneskade, svekkelse av nervesystemet, DNA-endring, eksperimentell cocktail av giftstoffer i den allerede helvetes overdosen av injeksjoner som må gis til alle barn i Amerika.
For å si det i offisielle termer: "CDC-rådgivere anbefaler å legge til C0VID-19-vaksin er i barnevaksinasjonsplanen"
Monstrene på Criminal Death Center ignorerer selvfølgelig fullstendig den hjerteskjærende virkeligheten at millioner over hele verden har blitt drept, hundrevis av millioner er permanent skadet, utallige er blinde, titusenvis er lammet, utallige lider av immobiliserende hjertesykdom, tusenvis er døve, og immunsystemet til utallige mennesker har blitt ødelagt av disse injeksjonene.
Terroren som slippes løs på menneskeheten av disse giftige injeksjonene er ubeskrivelig.
De ser naturligvis også bort fra de forferdelige funnene til noen av verdens mest respekterte forskere, som Dr. Robert Young, som avslørte at mange vaksineflasker inneholder selvmonterende, selvreplikerende nanoroboter, som kan aktiveres av 5G og EMF.
Hva gjør denne nanoteknologien inne i såkalte «vaksiner»? Hva slags satanisk agenda utfører disse psykopatene her?
Barn er ikke i faresonen for C0VID-19, og hver eneste person på Kriminalomsorgssenteret vet dette. De aller fleste C0VID-dødsfallene var eldre i høy alder, som allerede hadde flere komorbiditeter, og ville ha dødd i løpet av få måneder uansett. Nesten ingen barn døde av C0VID.
Men millioner av små barn lider allerede av hjertesykdom, ødelagt immunsystem, nervøs skade, lammelse og mange flere helsekatastrofer, etter å ha blitt injisert.
The Criminal Death Center ønsker å øke dette tallet dramatisk ved å legge disse destruktive injeksjoner til barndommen "lammende deg helt fra starten" vaksinasjoner.
Denne beslutningen roper ut til himmelen, for alvorlig dom skal komme over alle som er bevisst skyldig i denne masseslaktingen av de utallige dyrebare babyene som vil bli drept, eller handikappet, av dette "giftdødsskuddet" som menneskehetens helt og nominert til Nobels fredspris Dr. Zelenko kalte dem.
Sammen med denne verdenskjente legen, som vellykket behandlet flere presidenter og ministre for C0VID, laget jeg vaksinedødsrapporten, som viser rikelig og hjerteskjærende bevis for alle de ovennevnte.
Denne grundige bevisrapporten eksploderte viralt over hele verden i fjor, men det er på høy tid å spre den igjen, da i dag er langt flere mennesker klar over marerittene disse injeksjonene forårsaker. Jeg har samlet hundrevis av artikler, studier, e-poster, videoer og datablad for å lage en ødeleggende oppdatering av denne rapporten i fremtiden. Be for meg så jeg kan gjøre denne svært kritiske oppdateringen.
Men den første utgaven er allerede sjokkerende nok, og fortjener all vår innsats for å spre den igjen, nå som Criminal Death Center har sluppet helvete løs på alle nyfødte barn i USA.
Jeg roper ut til alle som leser dette, å behage - selv om dette er første gang i ditt liv - ta denne rapporten og videresende den til alt du vet, nær og fjern.
Jeg har oppdatert de første tallene fra VAERS for å gjøre disse dataene oppdatert. All informasjonen i denne første utgaven er fortsatt helt nøyaktig i dag. Det finnes ingen rapport som dette, for den er uovertruffen i sin enorme dybde av informasjon om hvordan disse injeksjonene lammer menneskeheten.
Våkn opp verden, jeg ber deg. Hvis vi ikke stopper disse sataniske forbryterne, vil terroren og redselen som slippes løs på millioner på millioner av familier og babyer være ubeskrivelig.
Måtte Den Høyestes fulle dom bli frigitt over ALLE som til og med er delvis ansvarlige for denne grusomme torturen av de mest sårbare og forsvarsløse i denne verden.
Måtte Skaperens vrede falle ned på disse sataniske forbryterne, som bryr seg mer om en null mer på bankkontoen sin, enn om de dyrebare livene til utallige vakre barn.
Måtte himmelen eksplodere av raseri mot disse tyrannene, som tråkker på hodene til de uskyldige, mens de selv er fulle av den verst tenkelige skyld.
-Ta bort stjernene https://no.quora.com
I Jesu navn.
David Sørensen :wink:
Di Athena

Gå til Kulturhistorie og bevaring

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest