Øst- vest- hvem er best, nord og sør dør som før?
Masseslakt på Ola og Kari via giftige nåler de kaller vaxiner,men det er rottegiften Graphene Oxid og Nanoboots. De som får stikket kan få opptil 300 forskjellige sykdommer, eller daue på flekken!
Forumregler
Mange tror at Helsevesenet vil oss det beste, men nei ikke nå lenger. Bare se på hva som har skjedd, det er pengene som pleies i stedet for pasientene i verdens rikeste land. EN SKAM!!
Forum Admin » Ons Okt 29, 2025 5:34 pm
Kokkorona Covid19 og Bankenes våte drømInnlegg Admin BmOnline » Lør Okt 18, 2025 12:15 pm
Bjørgulf Mortensen
Administrator
Husker dere året 2022? Da kokkorona var en heit potet? Hva var det bankene gjorde da? Her kan du lese mer:
Hei!
Jeg er i prosess med å kartlegge fremtidens bankløsninger for meg og min familie. Vi er i en situasjon der vi ikke under noen omstendighet kommer til å samarbeide med noen bank som går fullt digitalt med digital ID, koblet til sosial kreditt, CO2 regnskap osv, overvåkning av sosiale medier med meningstyranni, eller for den saks skyld vaksinemandater som sannsynligvis vil bli inngangsporten til alle digitale tjenester etter som alt i livet vil sluses gjennom digital ID.
Jeg former dette som et åpent brev, og brevet offentliggjøres på FaceBook/Meta i det øyeblikk det sendes til banken, og deres svar vil offentliggjøres på de samme medier på multiple grupper for å øke bevisstheten rundt bankenes agenda og hvilken fremtid banker og myndigheter legger opp til for sine kunder/innbyggere.
Jeg ønsker å vite hvilken politikk SBanken legger opp til på kort og lang sikt, og om ikke-digitale løsninger opprettholdes for oss som ikke er interessert å delta i den 4 industrielle revolusjon (begrep fra World Economic Forum, hvor sjefen i DNB frekventerer og tar sine instruksjoner, en sjef som offentlig har sagt at innbyggere og kunder "må lære å lide").
Når man ikke aksepterer vaksine-slusing eller digital slusing av mennesker i samfunnet, hvilke muligheter foreligger på kort og lang sikt for å inneha banktjenester i SBanken og/eller DNB?
På forhånd, takk!
Skrev jeg til banken i 2022 jfr kokkorona strategien!!!
Er der noen som ser "skriften på veggen"? Hvem synes dere burde lære seg å lide? Jo, den dype staten og salaten!
-
Forum Admin
-
BmOnline » Tor Nov 06, 2025 11:48 am
Thor Indseth
vaksinene var nummerert.. Dette er dokumentert for åååår siden. Den ene var saltvann, de to andre var av litt forskjellig SKADELIG KALIBER… Saltvannsgjengen er VAKSINEAPOSTLENE som skal skryte av hvor lite bivirkninger det var.. de to andre fikk senskader og noen daua ganske kjapt av blod propp.. og mange liv henger fortsatt i en tynn tråd.. som ryker etter hvert… Hvor vanskelig er det å få det inn i skælla.!! HÆ?!!
1 d
Svar
Thor Indseth
Lasse Jatta AS løgn
-

BmOnline
- Admin
-
- Norsk er best: 0
-
BmOnline » Tor Nov 06, 2025 11:53 am
Olaf Skånvik
Fikk svar på kommentaren min i dag fra pensjonistforbundet at jeg hadde hvert heldig i mine 73 år uten vaksiner, fikk ikke svart dem da kommentarfeltet var stengt, det jeg ville kommentere til dem var at klart jeg også har hvert syk i de år jeg har levd men kroppen selv har ordnet opp i dette, når man ser til bake på svine influensavaksinen og hvor mange som ble ufør på grunn av denne ja da må det ringe en bjelle, de som faktisk blir syk er de som hele tiden løper å setter sprøyter det viste seg også under denne pandemi som de kalte den, kjenner mange som angrer i dag på denne såkalte vaksine og dette ser jeg også i kommentarfelt
Kroppen selv er bygget opp slik at har man hatt en influensa eller det de kalte korona så kjenner kroppen selv igen dette virus om det skulle dukke opp, men ser i dag er det blitt en trend å løpe for å få nye sprøyter som kommer og det helt uten å lese pakningsvedlegget og hvilke bivirkninger dette har, selv er jeg totalt uvaksinert foruten BCG og koppervaksine
Kommentar BmOnline Debattforum: Det hele er et spill for galleriet, INGEN må la seg lure til å lytte til disse massemorderne som har fått rikelig betalt for å drepe menneslker i hele verden!
Et icenesatt massemord på verdens befolkning!
- Vedlegg
-

-

BmOnline
- Admin
-
- Norsk er best: 0
-
Gå til Helselaus uvesenet
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest