HEDER OG ÆRE TIL VICTOR PETRENKO.

Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Moderator: BmOnline

Forumregler
Her gjelder det integrering, noe som ALDRI har forekommet i Norge. http://bmonline.no/html/musl.html

Det sies at det foregår, men det er bare to av 100 som lar seg integrere. Husk hva de fremmede gjør, de vil importere sin egen kultur og religion, klart det skaper splid og hersk, og dette er noe rikspolitikerne vil skal skje.
Hvis ikke, så hadde de lyttet til Ola og Kari, men det gjør de ikke. Innvandringsstoppen av 1975 er et gedigent skuespill. Da først begynte innvandringen, Stortinget og pavens jesuitter instruerer nå eiendomsprinsippene over Norges Grunnlov. Tenk det. De som nekter å la seg integrere, skal nektes opphold i Norge, dvs sendes ut på dagen!
Hvorfor følges ikke FNs internasjonale konvensjon mot rasisme i Norge?
Akkurat slik det i FNs internasjonale konvensjon mot rasisme, står at faktisk enhver stat har rett til å behandle statsborgere annerledes enn utlendinger, statens folk først..

Administrator BmOnline Forum

UNREAD_POST BmOnline » Fre Feb 24, 2017 11:57 am

Amund Garfors, Trålvn. 33, 8520 Ankenes. Tlf. 769/56689 906/19206

Det er sannelig ikke ofte man leser et slikt sannferdig, ærlig, morsomt og tankevekkende innlegg som det Victor Petrenko hadde i FREMOVER torsdag 25. August. Med overskrifta ”Når hjernen fylles av vassgraut” - der fikk han virkelig sagt sannheten! Nei, bedre enn dette kunne det bare ikke sies eller skrives. Og jeg kunne bare ikke være mer enig i hans rakryggede og totale dom over Dagbladets kåring av både kongen en del andre mennesker i dette landet, som han burde tatt med i samme slengen. Som i mine øyner, ikke har noe som helst på ei slik rangeringsliste å gjøre. Og jeg må bare ta Petrenkos ord i min munn og spørre som ham; Hva har vår konge og resten av hans familie utrettet som gjør at de er verd å se opp til? Å se opp til folk som er født med ei sølvske i munnen, eller bruker livet sitt på å bli steinrik på andres penger, slik som f.eks Røkke og Fredriksen, og som figurerte på samme lista, nei, det har jeg heller ingen sans for. Og hva hadde Kåre Willoch, Erna Solberg, Siv Jensen, Jonas Gahr Støre, Hadia Tadjik, Kronprins Haakon eller Petter Northug på ei slik liste å gjøre? Tenk om vi hadde sett navna til Hege Storhaug, Asle Toje eller Halvor Fosli som kjemper som løver for landet vårt?
For ikke å snakke om de to som sto som nummer to og nummer tre! For nest etter Kong Harald, så kom den dødssyke Per Fugelli som nordmenn flest ser opp til, ifølge Dagbladet. Noe som bare fikk meg til å fnyse og riste på hodet. Både for denne opportunisten og kjendiskåte mannen. Nei, ikke minst for den maktsyke Gro Harlem Brundtland som tar 250.000 kroner for et to timers foredrag. Ja, som ikke har gjort noe annet enn å være med på å ødelegge denne nasjonen. Som raderte bort 30.000 flotte arbeidsplasser for norske sjøfolk og sparket dem i land.
Ja, vi ser nå resultatet av medias intense PR-kampanje for landets største uansvarlige snillist, Fugelli og den landsmo®deren Gro, som fikk oss inn i EU gjennom bakdøra. Ja, som har kostet oss hundrevis av milliarder. Og det viser bare hvor mentalt fordervet og fordummet vårt samfunn er blitt. Det mens kriminelle ungdomsbander herjer i Oslo. Der byrådsleder Raymond Johansen ber på sine knær at Sylvi Listhaug og Anders Anundsen må rydde opp.
Der disse to innvandringsfantastene burde fått samme gjennomgang fra Peterenko som kongen fikk. Men kongen kom i hvert fall med et lite gullkorn her tidligere i sommer, der han sa følgende: ”Norge kan i hvert fall ikke ta i mot hele Afrika her”! For da viste han i det miste et snev av myndighet og hva en konge skal stå for! Og det skal han ha så mange takk for!
Ja, la meg fortsette med nummer to på lista, denne ”selvgodhetens døende ridder,” Per Fugelli. Han som med sitt innbitte, men smilende fedrelandshat, professor som han kaller seg, som gikk imot røykeloven og mener nordmenn burde ”gi mer fanen”! Og der han med sin moralsk forstemmende dømmesyke og som har herjet norske TV-skjermer og aviser i en årrekke. Men han rakker t.o.m ned på oss som bare vil bevare fedrelandet for de kommende slekter. Der han har slik imot sine egne landsmenn, at han tok steget og flyttet inn i bydelen Grønland i Oslo. Bare for å få maksimal påfyll med islam og muslimer, bråk, kriminalitet, uorden, narkosalg i gata og burka og hijab så det rekker. Der media har stilt opp som villige mikrofonstativ overfor alle hans merkelige utspill for å holde kjendisfaktoren oppe.
Nå som han også i lang tid har kokettert med sin nære død og avgang til et annet rike. Og som selvfølgelig har gitt ham en ekstra glorie og enda mer spalteplass. Ja, der han stadig dukker opp på skjermen i det ene programmet etter det andre. Nei, han er ikke blitt annet enn det politisk korrekte hatets elskelige misjonær!
Og det mens folket svelger det klissete og livsfjerne pjattet hans som om det er dypsindige visdomsord. Det mens saueflokken som vanlig ikke skjønner hva slags gift de blir foret med, og svelger villig vekk all den svada om det ”fargerike fellesskap” og ikke minst ”berikelsen” som skal vederfare landets befolkning i all framtid.
Så håper jeg at Victor Petrenko også fikk sendt et kopi av sitt excelente skriv til Dagbladet. Og at de hadde mot og ryggrads til å trykke dette meget gode skrivet på kronikksiden!

Narvik, 28.08.2016 Amund Garfors

Sist flyttet til topp av BmOnline den Fre Feb 24, 2017 11:57 am
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Gå til Innvandring/integrering

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester