Amund Garfors » Man Mai 12, 2025 9:51 am
Hei Vidar!
Fikk bare lyst til å teste Dagbladet litt, og se om de har noe interesse av at jeg ikke fikk stå
på Stortingslista for Norgesdemokratene i Nordland? Og grunnen er jo selvfølgelig at jeg gikk
ut i den samme avisa for over 1 1/2 år siden, og fortalte sannheten om 22/7/11. Ja, der GeirUgland fikk panikk den gangen
og ekskluderte meg på dagen.
Nei, Jacobsen han ønsker ikke at folk skal se mitt navn der, da dette kan ødelegge for Norgesdemokratenes valgkamp og
seriøsitet. Fordi han sjøl ønsker å tro på bedraget, narrativet og den offisielle løgna. I stedet for å bruke det i valgkampen. Og for alt det verdt, noe som jeg hadde planlagt bruke i Nordland fylke!
Men der de fjernet meg fra lista, uten å legge det fram for meg som hare lengst fartstid i partiet, og der
de ser på meg som en konspiratør og en som kan rive dem ned fra pidestallen, fakta som ikke tør snakke om, f.eks dette
massemordet på Utøya og spregningen av halve regjeringskvartalet i Oslo. Og heller ikke om massemordet ombord på "Scandinavian Star" i 1990,
noe jeg har mast om i årevis.
Og i tillegg det brutale mordet på Sivilingeniør Jan Wiborg som ble drept på Hotel Cabin i København i 1994,
fordi han hadde masse bevis på at Gardermoen ikke egnet seg til landets hovedflyplass. Men Hurumlandet litt lenger sør var perfekt.
Og der både dansk og norsk politi ikke etterforsket saken, men la det bort og konkluderte med selvmord! Helt på trynet!
Geir vil heller ikke ta opp løgna om denne "farlige" pandemien, "vaksiner" og som var ren gift og som har drept titusenvis av nordmenn og hundretusenvis i Europa og i USA. Dersom Geir hadde tatt dette opp eller latt meg snakke fritt under valgkampen, da ville Norgesdemokratene gått fra 1% oppslutning til minst 25% til høsten og fått skiftet ut forræderne og kjeltringens på Stortinget.
Derfor er Geir og Norgesdemokratene ikke annet enn kontrollert opposisjon, som styres av PST.
Ja så galt er det, og derfor kunne ikke jeg stå på den lista, fordi det som kommer fra meg er kun SANNHETEN!! Og disse tider skal sannheten skys som selve pesten!
Ha en fin kveld!
mvh Amund