BQQQM!!! En uke å huske Mørk til lys

US marines act like nazis, killing people because best friends?
Do we accept this kind of behavior in our stoves? Almost all americans have one iron in they jacet, who cares? What kind of madness is this?

Do they really copy the muslim selfbombers in some way?
Forumregler
Amerikanerne lever av kuler og krutt.

KONG HARALDS BEGRAVELSE 9.9.

UNREAD_POST Di Athena Skjold » Lør Sep 05, 2026 2:01 pm

[05.09.2026 10:46] Di Athena
KONG HARALDS BEGRAVELSE 9.9.
Verdens ledere kommer til begravelsen til kong Haralds båre - Alle blir innlosjert i de beste hotellene i Oslo - Disse personlighetene skal gå i promenade fra hotellet til Oslo Domkirke for å overvære seremonien tror jeg -
Vi vet stort sett gjestelisten som har takket ja til å komme - Trump har også blitt invitert, men han står ikke på gjestelisten ennå eller en som kan komme isteden for ham -
Jeg tenker, er det en menig i at ingen ennå har satt seg på listen fra Amerika? Vi vet at det vil komme en EBS melding til alle verdens telefoner, men ikke når - Det vil komme med en øredøvende lyd slik at alle skal høre signalet -
Alle gjestene er lukket inne på sine hoteller fra de kommer til de skal gå i promenaden 9.9. til Oslo Domkirke - Når alle er inne i kirken, blir den lukket -
Kan det være slik at verden skal få se hele oppmøte til kirken hvor disse gjestene og kanskje har med seg geiten BAAL i posisjonen for å hedre Harald, slik det var i Skottland ved Dronning Elisabeths bortgang?
Vi vet at det skal komme en EBS melding på et eller annet tidspunkt -Vi vet at det ventes store arrestasjoner på prominente personer over hele verden - Kan dette skje i Oslo 9.9.?
Her kan det være flere scenarier:
1. De er alle innlosjert i sine hoteller
2. De skal alle delta i begravelsen i Oslo Domkirke
3. De skal videre til Akershus festning
4. Så blir det mottakelse på slottet for dem
Kan det skje at en av disse stedene blir en fysisk lukking hvor hele koblet er inne i et av disse stedene?
Jeg bare tenker høyt - Di Athena :wink:
Di Athena Skjold

Forrige

Gå til US-Warship

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester