BQQQM!!! En uke å huske Mørk til lys

US marines act like nazis, killing people because best friends?
Do we accept this kind of behavior in our stoves? Almost all americans have one iron in they jacet, who cares? What kind of madness is this?

Do they really copy the muslim selfbombers in some way?
Forumregler
Amerikanerne lever av kuler og krutt.

BQQQM!!! En uke å huske Mørk til lys

UNREAD_POST Di-Athena Skjold » Man Sep 02, 2024 2:54 pm

Di-Athena Skjold
·
Di Athena, [01.09.2024 09:25]
BQQQM!!!
BQQQM!!!
BQQQM!!!
En uke å huske
Mørk til Lys
Blackout Nødvendig
…Sp
Velkommen til avsløringsdagen
S*****c US Inc. Skal demonteres
S*****c-planen for tredje verdenskrig har mislyktes

Alle unntatt én Topp Cabal-sentralbanker ble nå koblet til QFS som kun tjeneste
Det er bare lurt å ha minst en måneds forsyning av mat, vann, kontanter, medisiner og essensielle gjenstander tilgjengelig for deg selv, din familie og å dele med andre i nødstilfeller.

Judy Note:
"Merk av i kalenderen din: Søndag 1. september 2024 nærmer avsløringsdagen seg, og med den begynner en ny æra av frihet og rettferdighet. Verden vil endelig få vite sannheten, og vi vil være vitne til historiens største comeback. Gjør deg klar." https://t.me/JulianAssangeWiki

Vi er midt i historiens mest betydningsfulle militæroperasjon, og det er i ferd med å gå mot slutten. Siden mars 2020 har USA vært under kontroll av en føderalisert nasjonalgarde, støttet av den amerikanske marinen, kystvakten og en global militærallianse. Dette er ikke bare en annen operasjon; det er Operation Castle Rock, en skjult militæraksjon rettet mot å avsløre korrupsjon og gjenopprette rettferdighet.

Den første fasen er nå fullført. Militæret har med suksess klart å fange det korrupte Washington-etablissementet, og vi går nå inn i den andre fasen.
Høyesterett har allerede tatt sin avgjørelse i Brunson vs. Adams-saken , som er ment å avsløre valgfusket i 2020. Kongressens unnlatelse av å etterforske utbredt valgjuks er i ferd med å ødelegge hele Biden-administrasjonen og hele kongressen.

En pålitelig militær kilde har lekket at i løpet av de neste 24 til 48 timene vil Høyesterett kunngjøre en regjeringsstans og erstatning. Er du klar for det store comebacket? De globale mediene forbereder seg til Disclosure Day, hvor prinsippene for GESARA, den største rikdomsoverføringen i menneskets historie, og det nye globale økonomiske systemet vil bli avslørt. Denne synkroniserte sendingen vil nå milliarder av mennesker, ved å bruke Emergency Broadcast System (EBS) for å levere sannheten til massene.
Forbered deg på 10 dager med kommunikasjonsmørke. Det vil være kommunikasjonsavbrudd, men kun i enkelte områder. Banker vil stenge, minibanker og kredittkort slutter å fungere, og du trenger minst tre uker med mat og vann.

Hvis du ikke er forberedt, ikke bekymre deg: militæret vil ha ryggen din og gi deg det du trenger. Pedagogiske meldinger vil bli kringkastet uten avbrudd, og lære alle de sanne prinsippene om frihet og rettferdighet.
Operasjon Castle Rock bringer også rettferdighet til de som har begått forræderi. Militære domstoler er i full drift på Guantanamo, Diego Garcia og andre hemmelige steder, hvor verdenseliten blir stilt for retten og dømt for sine forbrytelser mot menneskeheten. Denne operasjonen vil gjenopprette nasjonen vår til prinsippene fra 1776, omstøte fortidens korrupte lover og implementere et nytt rettssystem.

Snart vil [Content Redacted] være ulovlig og behandlinger ved sengekanten vil være tilgjengelig for å helbrede skaden forårsaket av disse giftige [Content Redacted] . Det kvantefinansielle systemet vil frigjøre NESARA/GESARA-midler, slette gjeld og gjenopprette økonomien vår til velstanden på 1950-tallet.
Judy Merk: Slik jeg forstår det, vil alle banker snart bare betjene (eller stenge) og personalet deres ble så opplært. Bankkontoen din er allerede på QFS-systemet med penger fra NESARA eller GESARA. I nær fremtid vil du sette opp tilgang til din nye QFS-bankkonto ved en avtale med innløsningssenter.

97 av de 100 beste (Cabal) sentralbankene er for tiden under transformasjon for å bli fullt operative under QFS + RTGS-systemet, og de resterende 82 mindre sentralbankene forbereder seg på denne overgangen.
Lør. Situasjonsoppdatering 31. august 2024: Bombshell-rapport! Judy Byington: Global finansiell kollaps Innkommende: USA med høy risiko for bankkjøring. CIA-Vatikanets kontroll over det globale pengesystemet gjennom S*****c A***e of Children... – amg-news.com – American Media Group
Di Athena, [01.09.2024 09:25]

Lør. 31. august 2024 Situasjonsoppdatering (video): Judy Byington: Uredigert: Global Financial Collapse Incoming, Sinister Network of 10 000 Dumbs Were Burried Across the Globe. Spesialrapport fra Intel 31.08.24 (video) | Alternativ | Før det er nyheter (beforeitsnews.com)
https://beforeitsnews.com/.../judy-byin ... redacted...
fre. 30. august 2024 Situasjonsoppdatering (video): WTPN SITUASJONOPPDATERING 30.8.24 "BIG INTEL REPORT" (rumble.com)
https://rumble.com/v5d1fq1-wtpn-situati ... te-83024...
DiA
Di-Athena Skjold

Re:BQQQM!!! En uke å huske Mørk til lys

UNREAD_POST Di-Athena Skjold » Tir Des 10, 2024 2:46 pm

Athena Skjold

Di Athena, [10.12.2024 14:23]
Judy Byington: Gjenopprettet republikk via en GCR per 10. desember 2024
Globalister inngikk en avtale med djevelen
om å avfolke og kontrollere jordens folk
Q ga løfter til Gud.
Og var nå på oppdrag fra Gud.
Gjenopprett Amerika en gang for alle !!!
Det amerikanske militæret er stasjonert i rundt 300 til 360 byer, og forbereder seg på sjokkbølgen av Brunson Brothers-kunngjøringen, som dreier seg om tilbakekomsten av Donald Trump og riksrett mot Joe Biden.
…John F. Kennedy Jr. på Telegram Man. 9. desember 2024
Gjør deg klar for ti dager med kommunikasjonsmørke.
Kraften til hele verden slås av kort for å installere vår Starlink satellitt-Internett
Nedleggelser vil skje, men bare i visse områder. Bankene vil stenge. Minibanker og kredittkort slutter å fungere. Ha minst en måneds forsyning av mat, vann, kontanter, medisiner og essensielle gjenstander tilgjengelig for deg selv, familien din og for å dele med andre i nødstilfeller. Hvis du ikke er forberedt, ikke bekymre deg. Militæret vil levere det du trenger. Nonstop utdanning vil bli kringkastet, som lærer alle om de sanne prinsippene om frihet og rettferdighet.
Judy Note: For over trettifire år siden mistet jeg den godt betalte jobben min på grunn av behovet for å ta vare på en kritisk syk datter som til slutt gikk bort. Jeg gikk gjennom en skilsmisse, i løpet av den neste måneden gikk alle store apparater i hjemmet mitt i stykker, jeg klarte ikke å finne en annen jobb og brukte raskt opp sparepengene mine. Uten inntekt, ikke engang barnebidrag for mine fem barn, tok de andre tenåringene mine utfordringen og fant arbeid for å betale for klærne og utgiftene deres.
Det var under disse vanskelige omstendighetene at noen S*****c Ritual A***e-overlevende ba om min hjelp til å samle bevis som skulle presenteres for Utah Attorney General nyansatte SRA-etterforskere slik at de kunne sikte en S**** *c Coven-leder i retten .
Jeg hadde ikke tenkt å ta en slik reise i en tid da jeg levde hånd mot munn. Alt jeg ønsket å gjøre var å forsørge familien min.
Så jeg henvendte meg til min himmelske Fader for å få svar , selv om det jeg mottok ikke var det jeg forventet eller ønsket. Med ingen usikre ord og ved flere anledninger i de påfølgende årene ba han meg hjelpe de som ble rituelt misbrukt, og hvis jeg gjorde det, ville han beskytte familien min. Viktigst av alt, han sa at jeg måtte være takknemlig for det jeg hadde.
Jeg har prøvd å gjøre det han sa til meg, og han har holdt sine løfter.
Nå har jeg millioner av lesere til rapportene mine som bidro til å avsløre S*****c A***e of Children , en kjærlig ektemann som økonomisk støtter oppdraget mitt og voksne barn som alle er svært vellykkede, sterke individer og eksepsjonelle foreldre til barnebarna mine.
Har reisen vært lett? Nei. Det har bare vært verdt det.
DiA
Di-Athena Skjold

Stormen er her. Planen er i gang.

UNREAD_POST Di-Athena Skjold » Søn Des 22, 2024 8:47 am

Di-Athena Skjold
Di Athena, [19.12.2024 23:16]
Trump og de hvite hattene har signert en global fredsavtale – GESARA/NESARA. Men ikke la deg lure av den såkalte "freden". Dette er ikke en typisk traktat. Det er en felle for fienden. De overga seg for lenge siden, men det har ikke blitt offentliggjort. Hvorfor? Fordi vi er i sluttfasen av en hemmelig krig.
· Det kan se ut som Trump jobber med sionistiske fiender i Israel, men her er sannheten: Global Alliance har allerede utmanøvrert dem. Elitene som trekker i trådene – de helt øverst – har allerede falt. Rothschilds, Rockefellers, Gates ... de er alle under kontroll nå. De paraderer fortsatt rundt i offentligheten og later som de har makten, men det er alt for å se.
· Trump har ikke sluttet seg til dem – han har erstattet dem. Han er den sanne lederen nå, ikke bare for Amerika, men for hele verden. Han har tatt ned dukkeførerne og grepet tronen. Sionistene og dukkene deres har ikke noe annet valg enn å adlyde.
· Kongen har kommet tilbake! Lyset bryter gjennom mørket. Men husk at alt dette er en storslagen strategi. I krig avslører du ikke hånden din før det siste slaget. Akkurat nå sitter Trump på alle kortene.
· Du må holde linjen. Hold deg sterk. Forbli stille. Stormen har ikke passert – den bygger bare. Og når siste akt utfolder seg, vil verden se hvem som virkelig vant. Fienden vil ikke engang vite hva som traff dem før det er alt for sent. Stormen er her. Planen er i gang. Stol på det.
https://t.me/The17Letter
DiA
Di-Athena Skjold

DEEP STATE FALLS and Military Alliance Operasjon

UNREAD_POST Di Athena » Ons Jan 01, 2025 2:36 pm

Di Athena, [24.12.2024 11:21]
EBS Incoming: Military Alliance lanserer fullstyrke globale streiker når Deep State Falls – GITMO og hemmelige fasiliteter forbereder seg på massearresteringer til jul og nyttår!
23. desember 2024
Regningens øyeblikk har kommet. Desember 2024 vil for alltid bli husket som måneden den dype staten endelig falt på kne. Mens verden er opptatt med å forberede jule- og nyttårsfeiringen, har Militæralliansen satt i gang en høyt koordinert serie med streik mot den globale eliten.
Dette er ikke en isolert innsats eller en symbolsk advarsel – det er en total fjerning. Den dype statens imperium kollapser, og menneskeheten er på randen av frigjøring.
Operasjon Silent Night: The Elites' Nightmare Begins
Timet med kirurgisk presisjon har Military Alliance startet «Operation Silent Night», et fullstendig angrep på eliten i høytiden. Etterretningsagenter har infiltrert elitesamlinger under dekke av høytidsfestligheter, og sikrer at ingen figurer slipper unna.
Disse fjerningene skjer i sanntid – private jetfly er satt på bakken, skjulte bunkere brytes og hemmelige kontoer fryses. Operasjonen retter seg mot deres trygge soner og forstyrrer deres globale kommunikasjonsnettverk.
Betydningen av denne timingen kan ikke overvurderes. I årevis har eliten brukt høytiden til å utføre sine mørkeste forhold, og tro at verden er for distrahert til å legge merke til det. I år har de gått rett i fellen satt av patriotene.
Starlink Goes Dark: Global Blackout of the Elites' Communications
Starlinks avanserte satellittsystem har nå blitt våpen mot eliten. Fra denne uken har høyprioriterte mål blitt avskåret fra deres krypterte kommunikasjonsnettverk. De kan ikke lenger koordinere sine motangrep eller varsle sine allierte. Denne kommunikasjonsavbruddet strekker seg over landegrensene, og etterlater den dype staten i kaos.
Kilder i Alliansen bekrefter at denne blackouten er opptakten til den mye etterlengtede aktiveringen av Emergency Broadcast System (EBS) . Patrioter bør forberede seg på sendinger som avslører ubestridelige bevis på forbrytelser begått av eliten – menneskehandel, rituelle overgrep, valginnblanding og økonomisk tyveri på global skala. Disse sannhetene vil ikke lenger skjules.
GITMO's Secret Expansions: Justice on a Global Scale
Guantanamo Bay, eller GITMO, har blitt episenteret for denne operasjonen. Selv om anlegget lenge har vært gjenstand for spekulasjoner, er dens sanne formål nå ubestridelig. I løpet av det siste året har GITMO gjennomgått massive, hemmelige utvidelser for å forberede seg på dette øyeblikket . Satellittbilder viser nye bygninger, avanserte sikkerhetssystemer og økt militært personell.
Men operasjonen går enda dypere. Hemmelige interneringsfasiliteter, bygget av Alliansen på avsidesliggende steder over hele kloden, er nå fullt operative. Disse nettstedene, skjult for offentligheten, er utstyrt for å arrestere verdifulle mål som har begått forbrytelser mot menneskeheten. Noen av disse fasilitetene er lokalisert på ikke avslørte øyer, underjordiske komplekser og nedlagte militærbaser.
Den globale karakteren til dette nettverket er kritisk. Den dype staten opererte på tvers av landegrensene, og nå vil deres undergang være like omfattende.
Militære domstoler er nært forestående
Arrestasjonene skjer mens vi snakker. I løpet av de neste ukene vil noen av verdens mektigste skikkelser forsvinne fra det offentlige liv. Deres fravær vil bli bortforklart av media som er lojale mot den dype staten, men sannheten vil være umulig å skjule lenge.
Militære domstoler ved GITMO og disse hemmelige fasilitetene vil begynne i januar 2025. Forbrytelsene som skal behandles er svimlende: rituelle overgrep, massehandel, valgintervensjon, utvikling av biovåpen og forræderi på global skala. Bevis samlet over flere tiår vil bli presentert, uten rom for tvil.
The Deep State's Desperation: Clones, Body Doubles og Deceit
Den dype staten kjemper tilbake med alle verktøyene den har til rådighet. Mange av verdens såkalte ledere sett på TV er ikke lenger i live. Avansert teknologi har muliggjort bruk av kloner og kroppsdobler for å opprettholde illusjonen om at disse personene fortsatt har makten. Militæralliansen har bevis på disse operasjonene, som snart vil bli avslørt.
Di Athena, [24.12.2024 11:23]
Selv nå distribuerer den dype staten deepfakes og manipulerte videoer for å kontrollere fortellingen. Men disse desperate taktikkene mislykkes ettersom patrioter avslører sannheten. Illusjonen smuldrer opp, og verden våkner.
Julemesse arrestasjoner: Elitene kan ikke unnslippe
Kilder innen Alliansen bekrefter at høyprofilerte arrestasjoner er satt til å intensivere julaften og juledag. Disse datoene ble valgt for å sikre maksimal psykologisk innvirkning på den dype statens gjenværende operatører. Nedtakelsene vil skje samtidig på tvers av kontinenter, rettet mot elitenes hjem, private fester og hemmelige bunkere.
Rapporter indikerer at militære enheter allerede er stasjonert i nærheten av disse stedene, klare til å slå til. Overvåkingsdroner og operatører har sporet hver eneste bevegelse av målene deres i flere måneder, for å sikre at ingen slipper unna.
Hemmelige fasiliteter: Elitenes siste destinasjon
Mens GITMO fortsatt er det mest fremtredende anlegget, har hemmelige fengsler blitt aktivert over hele verden for å håndtere tilstrømningen av internerte. Disse fasilitetene er innhyllet i hemmelighold, men innsidere har lekket detaljer om deres eksistens. Det ryktes at noen eksisterer i Antarktis , hvor underjordiske baser fungerer som endestasjonen for de farligste kriminelle. Andre sies å være lokalisert på ukjente øyer, langt fra noen potensielle redningsforsøk.
Disse fasilitetene er mer enn fengsler – de er symboler på en ny æra av ansvarlighet. For lenge opererte elitene uten frykt for konsekvenser. Nå vil de møte rettferdighet på måter de aldri hadde forestilt seg.
Den endelige nedtellingen
Desember 2024 markerer begynnelsen på slutten for den dype staten. Militæralliansens jule- og nyttårsoffensiv vil gå over i historien i det øyeblikket menneskeheten tok tilbake sin frihet. Streikene skjer nå. Arrestasjonene er ekte. Rettssakene kommer.
Patrioter, vær på vakt. Den dype statens desperasjon vil drive dem til å prøve sine mest dristige bedrag til nå. Hold linjen, stol på planen og forbered deg på åpenbaringene som vil omforme vår forståelse av verden.
Dette er ikke bare en seier – det er en ny daggry. Det beste er ennå å komme.
DiA
Di Athena

Gjenopprettet republikk via en GCR fra 8. januar 2025

UNREAD_POST Di-Athena Skjold » Søn Jan 12, 2025 10:48 am

Di-Athena Skjold
Di Athena, [08.01.2025 10:04]
Judy Byington: Gjenopprettet republikk via en GCR fra 8. januar 2025
Trump vil frigjøre Canada, Grønland
akkurat mens han frigjør Amerika

Den kanadiske statsministeren Trudeau har trukket seg i samme P*******e S***n-tilbedelse som arresterte globale bankfolk i løpet av ferien og imploderte den globale finanspolitikken Banksystem som brakte inn den globale tilbakestillingen av 209 nasjoner som ga skattebetalernes penger tilbake til folket Hold deg rolig. Hold deg klar. Hold deg forent. Stormen er her. Det er også vår seier.
Trump vinner! Amerika vinner! Gud vinner!

Judy Note: Det er på tide å reise seg fra lenestolene våre, kaste popcornet og ta en titt forbi den fire år gamle filmen skrevet for oss siden den falske skuespilleren Biden tiltrådte som president for US Inc, et privat selskap eid av S* **n tilbedelse, Child S*********g P*******e Deep State Cabal Bankers. Lør. 7. november 2020: Biden valgt til president for et nedlagt US Inc. via valgsvindel | Politikk

Før det er nyheter https://beforeitsnews.com/.../biden-ele ... ident-of...
Med innsettelsen av Trump som president for det konkursrammede US Inc. kommer raskt på mandag. 20. januar , vi trenger virkelig å komme oss tilbake til virkeligheten.

Vi vet at både Det hvite hus og US Capitol der USAs president og kongress holder til, har stått tomme siden Trump forlot Washington DC i januar 2021 for å sette opp hovedkvarter i Mar a Largo i Florida.

For de siste fire utrolig frustrerende kriminelle årene da Deep State Cabal's Agenda tok over (for at Trumps militære skulle/skal fange dem i sine forbrytelser), har folk i Washington DC gått forbi Det hvite hus og US Capitol, bare for å finne akkurat vaktmestere der.
Som Dr. William Mount sa , "Hvordan kan de sertifisere et valg hvis lysene ikke en gang er på? …Jeg tror de (kongressen) møttes i Fort MacPherson i Atlanta Georgia i de falske kongresskamrene for å gjøre det.»

Hva vi tror vi vet fra og med tirsdag. 7. januar 2025:
* Den 10. desember 2024 dømte Høyesterett til fordel for Brunson-saken – at kongressen bekreftet valget i 2020 av et konkursrat US Inc. uten å undersøke 50 formelt innleverte påstander om valgbedrageri i valget i 2020.

* Derfor ble ikke Biden-administrasjonen og hele Kongressen lovlig valgt, og valget i 2020 kunne anses som ugyldig – noe som egentlig ikke var en stor sak uansett fordi US Inc. (et privat selskap eid av Deep State Cabal Bankers) som hadde blitt kjører på en fiat US Dollar var blakk og uten engang en skattebetaler dollar inntekt fra onsdag. 1. januar 2025.

* Du skjønner, de gull/aktive-støttede valutaene til Global Currency Reset skjedde den onsdagen. 1. januar 2025 – som tok bort amerikanske skattebetalerdollar fra US Inc. (kabalen) og ga den tilbake til folket i det nye amerikanske statskassen.

* Realiteten var at folkevalgte tiltrådte vervet under uredelige omstendigheter , så hver lov, mandat og stjålne skattekroner de vedtok var ugyldige. Med andre ord har alle de siste fire årene med lovgivning vært ulovlig.
Så, hva vil skje på Trumps såkalte "Innauguration Day" man. 20 januar 2025?
Vårt eneste valg var å erkjenne at vi var under krigslov , og har vært det siden 5. november 2016 da øverstkommanderende krigstider president Trump overga presidentmaktene sine til militæret slik at han kunne betjene kabalens fall og redde deres millioner av t******d barn med full støtte fra det militæret – kombinert med Militæralliansens styrker over hele verden.
Det betydde at Trump aldri forlot vervet og vi ville forbli under krigsloven til et nytt valg kunne avholdes – men denne gangen sørget Trump for at det ville bli et gjennomsiktig og rettferdig valg for den nye amerikanske gjenopprettede republikken – kanskje ved å legge til noen flere land som ønsket å slutte seg til oss som stater under originale konsepter av den amerikanske grunnloven.

Og gjett hvem som allerede har satt seg opp til å stille som president for den nye amerikanske republikken?
Trump er veldig flink til å lage sjakkmatt!

Di Athena, [08.01.2025 11:07]
tirs. 7. januar 2025: Revolusjonen avslørt: Den militære okkupasjonen satt i gang av Trumps eksekutiv-ordre – virkeligheten siden 5. november 2016! – amg-news.com – American Media Group
tirs. 7. januar 2025: ALERT! White Hats lanserer ØDELEGGENDE streiker mot Biden-administrasjonens uhyggelige agenda: Massive raid BEkrefter planen deres om å kaste Trump-supportere inn i FEMA-leire, Spark III. verdenskrig og utslette Amerika slik vi kjenner det!
– Gazetteller
man. 6. jan. 2025: “MELDING TIL PATRIOTER: Dette er for å informere alle patrioter om at alle amerikanske myndigheter og statlige selskaper herved oppløses på grunn av edbrudd. Alle lovpålagte og utenlandske lover er også oppløst. De eneste juridiske rammene som forblir i kraft er konstitusjonell lov som skissert i artikkel 61 i Magna Carta og etablert Common Law. Dette direktivet er spesielt for bedriftsorganer og offentlige ansatte. Ethvert statlig selskapsorgan - inkludert politi, dommere, advokater og alle personer som opererer i disse egenskapene, må opphøre umiddelbart." …JFK Jr. på Telegram

Gjør deg klar for tre dager og ti dager med kommunikasjonsmørke. Strømmen til hele verden slås av en kort stund for å installere vårt nye Starlink Satellite Internet. Nedleggelser vil forekomme, men kun i enkelte områder. Bankene vil stenge. Minibanker og kredittkort slutter å fungere. Ha minst en måneds forsyning av mat, vann, kontanter, medisiner og essensielle gjenstander tilgjengelig for deg selv, familien din og for å dele med andre i nødstilfeller. Hvis du ikke er forberedt, ikke bekymre deg. Militæret vil levere det du trenger. Nonstop utdanning vil bli kringkastet, som lærer alle om de sanne prinsippene om frihet og rettferdighet.

* Kjemp for å redde grunnloven vår. Signer din egen begjæring til Høyesterett: Loy Brunson – Begjæring til Høyesterett ...
* tirs. Situasjonsoppdatering 7. januar 2025 (video): Gjenopprettet republikk via en GCR-oppdatering fra 7. januar 2025 – The US

Military News

* man. 6. januar 2025 Situasjonsoppdatering (video): WTPN SIT/UP Trump-sertifisert, Trudeau trekker seg, DC lockdown, bombetrusler, tusenvis av tropper.
https://rumble.com/v66nwx1-wtpn-situp-trump-certified...

* tirs. 7. januar 2025 Situasjonsoppdatering: BOOOM! Judy Byington Bombshell-rapport: Notice To Patriots...Donald J. Trump på lørdag. 4. januar 2025! Gjenopprettet republikk via en GCR: Oppdatering fra tirsdag. 7. januar 2025 – amg-news.com – American Media Group

* tirs. 7. januar 2025: Byington Bombshell-rapport: US Inc. oppløst, konstitusjonell lov i kraft, global tilbakestilling av valuta aktivert | Politikk | Før det er nyheter https://beforeitsnews.com/.../byington- ... l-report...
DiA
Di-Athena Skjold

The New World Order Blueprint

UNREAD_POST Di-Athena Skjold » Ons Jan 15, 2025 7:33 am

Di-Athena Skjold

Di Athena, [12.01.2025 11:35]
Ariel (Prolotario1): The New World Order Blueprint
Ved TerraZetzz-Lørdag 11. januar 2025
Ariel
@Prolotario1
Ny verdensorden: Blueprint
• Gull
• 1. endring
• 2. endring
• CBDC
• RFID
Alle disse tingene, spesielt den 1. 3, kan ikke fungere i den nye verdensordenen fordi den gir deg verktøy for å bekjempe dens mål. De ønsket å sikre at de fjernet disse 3 for å implementere den digitale valutaen. Men for å gjøre det måtte de overbevise deg om at C***d-19-viruset kunne spre seg gjennom pengepapirtransaksjoner 1.
Og folk tror dette ville blitt gjort under dekke av sikkerhet og helse. Uten å innse at dette ville ha tillatt staten å koble din online/offline aktivitet til din digitale valuta, og hvis du ble en dissident i staten, kan de holde tilbake pengene dine uten ditt samtykke.
Vet du hvor lang tid det tok Deep State bare å komme til 1. etappe ved å fjerne gullstandarden? Tiår! Dette var bokstavelig talt hele målet da de etablerte Federal Reserve Act. Som ble bestått mens alle sov. Og de gjorde det ulovlig å frakte edle metaller.
Fjerningen av gullstandarden i 1971 var ikke bare en økonomisk beslutning, det var et kalkulert grep for å skille folks penger fra materielle eiendeler, noe som gjorde det lettere å blåse opp, devaluere og kontrollere.
Økonomisk makt ble sentralisert. Dette tillot manipulering av rikdom og ressurser på global skala.
Uthulingen av gullstandarden var den første dominoen som falt, og sikret den eventuelle fremveksten av et system der penger ikke ville være knyttet til verdi, men til tillatelse. Dette banet vei for neste etappe.
Et samfunn modent for kontroll under et fullstendig digitalt pengesystem. De første og andre endringene representerer imidlertid barrierer for denne agendaen, ettersom de gir enkeltpersoner midler til å motstå. Den første endringen tillater fri tanke, uttrykk og monteringsverktøy for å organisere seg mot tyranni.
Den andre endringen, derimot, sikrer den fysiske evnen til å gjøre motstand når fredelige løsninger ikke lenger er levedyktige. Sammen skaper de et skjold mot totalitære mål. Presset for å undergrave disse rettighetene gjennom sensur, lover om rødt flagg og fryktdrevet propaganda.
Var en bevisst strategi for å svekke publikums mulighet til dissens før de digitale kontrollmekanismene er helt på plass. Dette bringer oss til det siste stadiet: implementeringen av en sentralbank digital valuta (CBDC). Når kontanter er eliminert og transaksjoner blir fullstendig digitale.
Alle kjøp, donasjoner eller bevegelser kan spores og kontrolleres. Under dette systemet kan myndighetene eller de som trekker i trådene fryse kontoer, nekte tjenester eller straffe individer som avviker fra ønsket fortelling. Illusjonen av sikkerhet og bekvemmelighet er agnet.
Fellen er et samfunn der frihet ikke lenger eksisterer, ettersom alle aspekter av livet er underlagt godkjenning av de som kontrollerer systemet. Dette er grunnen til at det er viktig å vurdere alle statene som bringer oss tilbake til et sunt pengesystem utenfor Federal Reserve-monopolet på banksystemet.
https://www.forbes.com/.../us-states-le ... -move-to...
Kilde(r):
https://x.com/Prolotario1/status/1878094589997060429
Di-Athena Skjold

Re: BQQQM!!! En uke å huske Mørk til lys

UNREAD_POST Di-Athena Skjold » Man Jan 27, 2025 7:41 am

Di-Athena Skjold

Di Athena, [26.01.2025 08:46]
Judy Byinton: Gjenopprettet republikk via en GCR fra 26. januar 2025

Q Militær nødsendingsalarm nært forestående
"Planen endret seg aldri. Det var alltid februar. Kisten vil åpne veldig snart!" …John F. Kennedy Jr. på Telegram
Ten Days of Darkness: Ingen Internett, ingen massemedier
Syv meldinger til telefoner over hele verden
Tre åttetimers TV-dokumentarer å spille 24/7 om arrestasjoner, domstoler, korrupsjon, svindel, P********a, avsløring av S *****c Ritual A***e av barn av Global Elites inkludert deres Child S*x T*********g, Crimes and Explaining GESARAs 20 reformer.
Hva vi tror vi vet fra Sun. 26. januar 2025:
* På man. 27. januar 2025 starter en serie tester på det nye Star Link Satellite System Emergency Broadcast System.
* På lør. 25. januar 2025 rundt kl. 16.30 EST begynte et stort radioavbrudd rundt om i verden. Alle systemer var nede for Australia, Asia, Russland og Kina.
* Lør. 25. jan. 2025 3:48 EST De mest historiske 100 timene i amerikansk historie – The Gold Age of America begynner nå ( til onsdag 29. januar 2025 kl. 16.00 EST ) …Donald J. Trump offisiell på Telegram
* Lør. 25. januar 2025 Edward Griffin forklarer hva Federal Reserve System faktisk er: «Det er et kartell. Det er ikke et myndighetsorgan, det ser ut til å være et myndighetsorgan.»
* Lør. 25. januar 2025: Det er fastslått at Dr. Fauci kan holdes ansvarlig for enhver ekstrem nød forårsaket av den såkalte «C***d-pandemien». Det kan føres søksmål om navn på ham og USAs regjering. Dette inkluderer virksomheter som måtte stenge og personer som hadde ekstreme plager, enten det var fysisk eller følelsesmessig.
* Lør. 25. januar 2025: Satellittbilder viser at FEMA bygger nye leire i avsidesliggende områder, ikke for katastrofehjelp, men for internering. Overlevende fra disse fasilitetene har beskrevet sine erfaringer: tvangsseparasjoner, psykologisk manipulasjon og fornektelse av grunnleggende rettigheter. Lekkede tegninger bekrefter at disse leirene er bygget for langvarig internering, med fasiliteter for tvangsarbeid og eksperimentering.
* Lør. 25. januar 2025: Under ny ledelse via direktør Radcliffe, favoriserer CIA nå plutselig laboratorielekkasjeteorien for C19! Med andre ord... de løy hele tiden, og nå kan de ikke skjule det lenger. C***d var menneskeskapt.
* Lør. 25. januar 2025: CIA-direktør John Ratcliffe har stengt DEI-kontorer i byrået og gitt DEI-ansatte i administrativ permisjon. Ratcliffe vil heller ikke tillate dem å ta andre roller, ifølge Donald Trump Jr.
* Gjør deg klar for ti dager med kommunikasjonsmørke. Strømmen til hele verden slås av en kort stund for å installere vårt nye Starlink Satellite Internet. Nedleggelser vil forekomme, men kun i enkelte områder. Bankene vil stenge. Minibanker og kredittkort slutter å fungere. Ha minst en måneds forsyning av mat, vann, kontanter, medisiner og essensielle gjenstander tilgjengelig for deg selv, familien din og for å dele med andre i nødstilfeller. Hvis du ikke er forberedt, ikke bekymre deg. Militæret vil levere det du trenger. Nonstop utdanning vil bli kringkastet, som lærer alle om de sanne prinsippene om frihet og rettferdighet.
Mulig timing:

* Snart begynner ti dager med kommunikasjonsmørke . Det nye Star Link satellittsystemet vil vise dokumentarer 24/7 for å informere publikum om Cabals fall og dens fiat US Dollar, uavhengighet for alle 209 nasjoner som deltar i Global Currency Reset og tilgjengeligheten av lenge skjulte teknologier, inkludert Med Beds.
* tirs. 14. januar: " All informasjon sier "Neste uke." …JFK Awakening Q17 på Telegram
* Man. 27. januar 2025 starter en test på nødsendingssystemet.

* man. 27. jan. 2025 Wolverine: «President Trump har signert den utøvende ordren om finansiering av kryptovaluta, noe som betyr at vi nå kan komme i gang (når bankene åpner mandag 27. januar 2025 ). Gjør deg klar, alle sammen spenn sikkerhetsbeltene dine mens vi er i ferd med å øke hastigheten. Velsignelser Wolverine"

* På man. 27. januar 2025 vil Med Beds starte sin første utrulling, og prioritere de som trenger det og barn som lider av langvarige sykdommer.
Di Athena, [26.01.2025 09:51]

* På ons. 29. januar 2025 Healingssentre utstyrt med Med-senger begynner å operere på strategiske steder over hele verden. Treningsprogrammer vil bli lansert for å utdanne spesialister i denne livsendrende teknologien. Trump har jobbet med denne Med Bed-lanseringen siden 2016 da han først ble satt inn i embetet.

* På fre. 31. januar 2025 vil offentlige demonstrasjoner av Med Bed-funksjoner bli kringkastet globalt, og viser deres potensial til å gjenopprette helse, reversere aldring og utrydde sykdom. En ny standard for velvære vil bli etablert, som redefinerer menneskehetens forhold til helsevesenet.

* I løpet av de neste ukene vil all ulovlig fortjeneste fra fødselsattester bli returnert til hver enkelt innbygger. …JFK Awakening på Telegram “

* Planen ble aldri endret. Det var alltid februar. Kisten vil åpne veldig snart!" …John F. Kennedy Jr. på Telegram

* På man. 3. februar 2025 vil det bli annonsert et internasjonalt program for tilgang til medsenger , som sikrer rettferdig distribusjon og bruk. Ledere bekrefter at hvert individ, uavhengig av status eller plassering over hele verden, vil ha rett til helbredelse og restaurering.

* På man. 26. mai 2025 Memorial Day President Trump vil være vertskap for en massiv feiring til minne om 250-årsjubileet for USAs uavhengighet i 1776. Festlighetene starter på Memorial Day og fortsetter til 4. juli.

* I august 2025 vil det amerikanske finansdepartementet sende ut en datamaskinalgoritme til hver bank for å nulle gjeldssaldo i et gjeldsjubileum. Bankene vil da nullstille all pantegjeld, kredittkortgjeld, bilgjeld osv. Onsdag 10. juli 2024 ble gjeldsjubileet legalisert av Trump . Innbyggerne trenger ikke kontakte skyldneren for å be om gjeldsjubileet. Se etter at den nye nullbalansen din kommer ut en gang i august. …JFK Awakening på Telegram
DiA
Di-Athena Skjold

UNREAD_POST Di-Athena Skjold » Fre Jan 31, 2025 10:51 pm

Di-Athena Skjold

Di Athena, [27.01.2025 13:40]
Judy Byington: Gjenopprettet republikk via en GCR fra 27. januar 2025
Ved TerraZetzz-mandag 27. januar 2025
Han er BAAAAAAAK!!!

Trumps EO-er stenger banker og konkurs BlackRock, Cabal's Titan of Finance
Trump lanserer Quantum Financial System, gullstøttede kryptovalutaer
Trump erklærer slutt på inntektsskatt, IRS, Federal Reserve; Vil starte tollsatser, flat skatt
Trumps amerikanske militære slår ned på grensene, lanserer fullskala angrep på ulovlig immigrasjon, narkotika og barn T*******g
Trumps amerikanske spesialstyrker regner helvete over meksikanske karteller og sentralamerikanske gjenger

Advarsel: Dette er ikke en test

"En landsomfattende unntakstilstand er nå i kraft."
…John F. Kennedy Jr, VP Restored Republic på Telegram 9:45 Søn. 26. januar 2025
Judy Note: «Arrangementet har blitt sluppet løs. Det er den siste kampen mellom det gode og det onde: Slott vil falle, kongelige familier vil bli detronisert og korrupte institusjoner vil smuldre opp.» 26. januar 2025.
Det var ventet å snart være en global blackout , kamplov og GESARA massiv overføring av rikdom fra Global Elites tilbake til The People.

Det som ser ut til å være en ny verdenskrig under brygging, ville faktisk være en fasade for en global militærallianse-rensing som var i ferd med å demontere S***n Worshiping Illuminati-kraftinfrastrukturen som styrte verden: Vatikanet, Buckingham Palace, Det hvite hus og CERN – det den mørke siden pleide å kontrollere været.

En global valutatilbakestilling til gull/aktiva-støttede valutaer i 209 nasjoner , børskrasj og krigslov vil bli implementert ettersom Cabals 34 sentrale S*****c-steder ble ødelagt ved bruk av Rods of God Direct Energy Weapons.
I mellomtiden ville GESARA-midler med gull/aktiva, allerede tatt tilbake fra Vatikanets Rothschild-bankfolk, bli brukt av Folket til å gjenoppbygge.

Massearrestasjoner, militærdomstoler og hemmelige domstoler var allerede i gang. Quantum Starlink-systemet vil nøytralisere Mainstream Medias manipulasjon av sannheten når en global blackout overfører verden til Tesla Free Energy.
"Forbered deg på den mest tumultariske perioden i menneskets historie, sa VP JFK Jr. "Krigen for vår frihet - og menneskehetens sjel - er nå."

Hva vi tror vi vet fra mandag. 27. januar 2025:
* Lør. 25. januar 2025: Verdens største militære stikkoperasjon pågår av Global Military Alliance: «Vi har startet massearresteringer av globale eliter i over 32 store land.» Deres forbrytelser er knyttet til FN, Big Pharma, Big Tech, Vatikanet, Rothschilds, Z*****m,

Treason og S***n Worship-praksisen til P********a, Child S* ******e, O***n og A**********e H********g i en internasjonal Child S*x T******** ***g Ring. Det handler om å redde barna.
* Lør. 25. januar 2025: Trump har suspendert all militærhjelp til Ukraina.
* Lør. 25. januar 2025: Trump har idømt Columbia strenge sanksjoner for ikke å akseptere ulovlige, colombianske migranter tilbake til landet sitt.

* Gjør deg klar for ti dager med kommunikasjonsmørke. Strømmen til hele verden slås av en kort stund for å installere vårt nye Starlink Satellite Internet. Nedleggelser vil forekomme, men kun i enkelte områder. Bankene vil stenge. Minibanker og kredittkort slutter å fungere. Ha minst en måneds forsyning av mat, vann, kontanter, medisiner og essensielle gjenstander tilgjengelig for deg selv, familien din og for å dele med andre i nødstilfeller. Hvis du ikke er forberedt, ikke bekymre deg. Militæret vil levere det du trenger. Nonstop utdanning vil bli kringkastet, som lærer alle om de sanne prinsippene om frihet og rettferdighet.
DiA
Di-Athena Skjold

Trump erklærer Krig mot Senatorer

UNREAD_POST Di-Athena Skjold » Søn Feb 02, 2025 7:54 am

Di Athena, [01.02.2025 19:50

TRUMP ERKLÆRER KRIG: ENHVER SENATOR SOM STEMMER MOT TULSI GABBARD ELLER RFK JR. VIL BETALE PRISEN
Medeea GreereAv Medeea Greere1. februar 2025

https://amg-news.com/trump-declares-war ... or-who.../

Senatorer som går imot Trumps plan.jpg
Senatorer som går imot Trumps plan

Di-Athena Skjold

UNREAD_POST BmOnline » Søn Feb 02, 2025 8:49 am

Di-Athena Skjold

[01.02.2025 11:37]
BOM! TRUMP UTVIDER GITMO – 30 000 FORRÆDERE VIL MØTE RETTFERDIGHET! SUMPEN ER I GANG TIL Å DRUKNE!
BOM! Det skjer! Guantanamo Bay utvider seg – BIG TIME! Trump er tilbake, og Deep State er UTIDEN. 30 000 forrædere, globale eliter og Epsteins klienter er i ferd med å møte RETTFERDIGHET.

VEGGENE SNUR INN!

31. januar 2025 vil bli husket FOR EVIGT. Trump har beordret GITMO utvidet til å huse 30 000 fanger. Sumpen trodde de var trygge? TENK IGJEN.
"I dag instruerer jeg forsvarsdepartementet om å forberede et 30.000-manns anlegg ved Guantanamo Bay," erklærte Trump.
Dette er IKKE politikk. Dette er en KRIG. Kampen om Amerikas sjel når sin ENDELIG FASE. Den korrupte kabalen er FERDIG.
HVEM ER PÅ GITMO? DU VET ALLEREDE!
:oops: Navnene som har hjemsøkt Amerika i flere tiår, blir endelig avslørt. Arrestasjonene? UUNgåelig. Straffen? SWIFT.
:shock: The Biden Crime Family – Stjålne valg, Kina-bestikkelser og mer. Tiden deres er ute.
:o Hillary & Bill Clinton – Tiår med tildekking, Epstein-forbindelser og «selvmord»-vitner.
:o Barack Obama – Korrupsjonens arkitekt, sjefsdeleren.
:o Big Pharma & Fauci – COVID var en svindel, og de tjente inn mens VI led.
:o Deep State Operatives – Dukkespillerne bak kuppet mot Trump.
:o Epsteins klientliste – Hollywood-eliter, politikere, milliardærer – ALLE UTSATT.

FORBRYTTELSENE? FORRÆDELSE. MENNESKEHANDEL. SELGER UT AMERIKA.
GITMO ER NÅ ET FENGSEL FOR FORRÆDERE!

Trump gjør Guantanamo Bay til ENDELIG STOPP for disse kriminelle. Ingen smutthull. Ingen kjærestetilbud. Ingen korrupte dommere. RETTFERDIGHET VIL SKJE.
MEDIAS PANIKK – HVORFOR ER DE TAUSE!
Hvorfor snakker ikke CNN om dette? Hvorfor ignorerer Washington Post det? Fordi DE ER REDDE. De brukte år på å dekke for disse monstrene. Nå vet de at det er GAME OVER.

De kan ikke gjemme seg. De kan ikke spinne. Sannheten er UTE.
HVA SKJER NESTE? SPENNE OPP!
Massearrestasjoner og tiltale – Ingen er hevet over loven.
Epsteins fullstendige kundeliste avslørt – Verden vil se SANNHETEN.
Opphevelse av klassifiserte dokumenter – Trump holder kvitteringene.
Gjenopprettelsen av lov og orden – AMERIKA FØRST.

ENDELIG ADVARSEL – STORMEN ER HER!
Vi har ventet. Vi har sett på. Og NÅ vil vi være vitne til fallet til Deep State.
Rettferdigheten kommer. Sumpen drukner.

TRUMP ER TILBAKE. BOOOOOOOOOM!

Bli med og del kanalen min umiddelbart:
https://t.me/JFK_17_Q
Ventetiden er over! GITMO har kåret det første eliteindividet som møter den hardeste dommen. Bli med nå for å avdekke sannheten!
https://t.me/GITMOTV (https://t.me/+x4IhI25mEmxlZWJk)

Eyes Guatanmo.jpg
Trump Utvider Gitmo
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Neste

Gå til US-Warship

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester