Bedronken Germansky Wolfgang S, mine baat kaputt gemact, GERMANSKI RAUS, RAUS!!!
Ja, det er Sommerselvågen i "finstasen"! Hvis dere klikker på bildet, så blir det kraftig forstørret- om dere klikker på bildet.-og dere ser at jeg har satt Sjarken inntil brygga for bunnsmøring. Dette gjorde jeg hver vår, med tamper som holdt Sjarken stødig inntil sjøen flødde mot maximum. Så ble sarken satt i bøya igjen. Det var rutinen.
Sjarken i fortøyningen på Sommersel.
En skikkelig ufin figur på Tyskercampingen fjernet tampene på Sjarken min i FYLLA. Og så tippet Sjarlen på 26 fot og ble fyllt med sjøvann når floa kom. Skroget sprakk og ble således ubrukelig. Det er slike figurer jeg helst slapp å se her på brygga som jeg godkjente en gang. (Som Grunneier) Hadde jeg visst hvilken banditt Wolfgang Shafer var- så hadde denne bryggen ALDRI blitt satt opp her på Sommersel, Jeg har nå lyst til å stenge ned HELE den tyske "fangeleiren". Marko er ikke å se på fiskecampen, han som bevitnet for meg at Wolfgang tok tampene løs fra min sjark på brygga om kvelden.
Takk Marko for ditt ærlige vitenmål.
Admin BmOnline Forum