Ulovlig bygging i strandsonen på Hamarøy

Nå er det kommet oss for ørene at vi har landsforrædere i regjeringen. Men det er ikke bare i AP. Hele veien er det gjennomsyret av "kreft." Fremmede makter styrer Fedrelandet, og disse personene vi snakker om skal til-snakkes, ikke fremsnakkes!!
Forumregler
Nå må det norske folk ta tak, kast stasi-spionene i kasjotten og få de dømt etter sine egne metoder.
KGB-avhopperen Vasilij Mitrokhin og den britiske historikeren Christopher Andrew lagde en bok om KGB i bl.a. Norge.

Re: Ulovlig bygging i strandsonen på Hamarøy

UNREAD_POST BmOnline » Lør Sep 19, 2026 11:04 am

Markos sønn hadde aldri sett en så stor fisk, og slett ikke hatt kloa i en! :)

Bedronken Germansky Wolfgang S, mine baat kaputt gemact, GERMANSKI RAUS, RAUS!!!

IMG_2001.JPG

Ja, det er Sommerselvågen i "finstasen"! Hvis dere klikker på bildet, så blir det kraftig forstørret- om dere klikker på bildet.-og dere ser at jeg har satt Sjarken inntil brygga for bunnsmøring. Dette gjorde jeg hver vår, med tamper som holdt Sjarken stødig inntil sjøen flødde mot maximum. Så ble sarken satt i bøya igjen. Det var rutinen.

IMG_8517.JPG
Sjarken i fortøyningen på Sommersel.

En skikkelig ufin figur på Tyskercampingen fjernet tampene på Sjarken min i FYLLA. Og så tippet Sjarlen på 26 fot og ble fyllt med sjøvann når floa kom. Skroget sprakk og ble således ubrukelig. Det er slike figurer jeg helst slapp å se her på brygga som jeg godkjente en gang. (Som Grunneier) Hadde jeg visst hvilken banditt Wolfgang Shafer var- så hadde denne bryggen ALDRI blitt satt opp her på Sommersel, Jeg har nå lyst til å stenge ned HELE den tyske "fangeleiren". Marko er ikke å se på fiskecampen, han som bevitnet for meg at Wolfgang tok tampene løs fra min sjark på brygga om kvelden.
Takk Marko for ditt ærlige vitenmål.

Admin BmOnline Forum
Vedlegg
Marko  sin sønn.jpg
Han hadde aldri satt kloa i en slik fisk, sønnen til Marko. Vi var ute med sjarken og Niklas hadde flaks!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Re: Ulovlig bygging i strandsonen på Hamarøy

UNREAD_POST BmOnline » Man Sep 21, 2026 10:21 am

Ja, så er det bare å vente på at Wolfgang punger ut!!!
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Forrige

Gå til Stasi- agentene i Regjeringene

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest