Geir Bolgen
Nå fløy de over meg igjen, sør-sørvestlig retning. Det ble bekreftet at alliansen har passert 8 millioner arrestasjoner av kriminelle eliter verden over i går. Eliter er fellesbegrepet på den globale perverse pesten. Nå foreligger det ca. 500 000 siktelsesdokumenter hvor hver av dem kan inneholde alt fra 1 til 99 individer som skal sopes opp og transporteres til egnede militære trial domstoler. Det er global martial law og den oppheves ikke før alle nasjoner er trygge.
Nå endelig ligger det an til 10 dagers mørk skolering i virkeligheten.
Norge er intet "verdens beste land å leve i" det er renheklet psykologisk preging og bedrag! for den som er mottakelig for slikt. Patrioter som har levd utenfor den store stimen/flokken/sheeple vet at Norge(korporasjonen) (privat sektor) er en fristad for gribber som stjeler det de vil ha uansett om det er barn eller eiendom mm. De driver kapervirksomhet for mektigste. Sivile pirater i privat sektor har politiuniformer og alle typer våpen tilgjengelig. Men nå er det slutt.
Jeg gleder meg veldig til en ny trygg verden uten parasitter i menneskeskikkelse. De skal alle i det minste stenges inne i mange år for de mildeste forbrytelsene. Talg-kua alias Erna Solberg tror jeg vil dø i fengsel.
Terje Rød Larsen er også arrestert så jeg nettopp.. det var Epstein-relatert.