US Helikopter arrestering foregår

US marines act like nazis, killing people because best friends?
Do we accept this kind of behavior in our stoves? Almost all americans have one iron in they jacet, who cares? What kind of madness is this?

Do they really copy the muslim selfbombers in some way?
Forumregler
Amerikanerne lever av kuler og krutt.

US Helikopter arrestering foregår

UNREAD_POST Geir Bolgen » Søn Mar 01, 2026 2:29 pm

Geir Bolgen

Nå fløy de over meg igjen, sør-sørvestlig retning. Det ble bekreftet at alliansen har passert 8 millioner arrestasjoner av kriminelle eliter verden over i går. Eliter er fellesbegrepet på den globale perverse pesten. Nå foreligger det ca. 500 000 siktelsesdokumenter hvor hver av dem kan inneholde alt fra 1 til 99 individer som skal sopes opp og transporteres til egnede militære trial domstoler. Det er global martial law og den oppheves ikke før alle nasjoner er trygge.
Nå endelig ligger det an til 10 dagers mørk skolering i virkeligheten.
Norge er intet "verdens beste land å leve i" det er renheklet psykologisk preging og bedrag! for den som er mottakelig for slikt. Patrioter som har levd utenfor den store stimen/flokken/sheeple vet at Norge(korporasjonen) (privat sektor) er en fristad for gribber som stjeler det de vil ha uansett om det er barn eller eiendom mm. De driver kapervirksomhet for mektigste. Sivile pirater i privat sektor har politiuniformer og alle typer våpen tilgjengelig. Men nå er det slutt.
Jeg gleder meg veldig til en ny trygg verden uten parasitter i menneskeskikkelse. De skal alle i det minste stenges inne i mange år for de mildeste forbrytelsene. Talg-kua alias Erna Solberg tror jeg vil dø i fengsel.
Terje Rød Larsen er også arrestert så jeg nettopp.. det var Epstein-relatert.
Geir Bolgen

Amerikanerne er her endelig

UNREAD_POST Geir Bolgen » Ons Mar 18, 2026 7:32 am

Geir Bolgen

Woow Amerikanerne er her endelig! 2 slike fløy akkurat over taket mitt ca 500 meters høyde! de må ha kommet fra Ørland Nazi-base!
Mass arrest still going on! world wide.
Trump is not only a Strategical Genius, hes also a doer! The Norwegian traitors will soon stand in front of something powerful!
Maybe gallows, maybe a rifle, or other remedies most suitable to unlive creeps like traitors and child molesters/predators.. merker ikke selv at jeg switsjer til engelsk når veldige inntrykk kommer over meg!
Vær klar over at US ikke er NATO/NAZI-vennlig under Donald J. Trump & the alliance. Men min venn og resten av Norges patrioter er verdige venner!

US helik.jpg
Geir Bolgen

Re: US Helikopter arrestering foregår!

UNREAD_POST BmOnline » Tor Mar 26, 2026 9:05 pm

Joda, Geir Bolgen- nå blir det andere Boller og metoden. Det er bare å nevne President Donald J Trump- han gjør akkurat det som jeg også har ønsket meg under juletreet mang en gang. Og nå skjer det i en rasende fart. Stor takk til ham. :mrgreen: Jeg er en god SUPPORTER av President Donald J Trump.

Wanted by Trump as US Team leader.jpg
Wanted by Trump as US Team leader.jpg (17.74 KiB) Vist 60 ganger

BmOnline

Sist flyttet til topp av Anonymous den Tor Mar 26, 2026 9:05 pm
Brukerens avatar
BmOnline
Admin

Norsk er best: 0

Gå til US-Warship

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester